Мектептің педагогикалық кеңесі / Педагогический совет школы
2022 жылғы 4 қарашада Семей қаласының №9 ЖОББМ КММ-де "Мұғалімнің тәжірибесінде сараланған оқыту әдісін тиімді пайдалану" тақырыбы бойынша педагогикалық кеңес өткізілді. Біздің педагогикалық кеңес мектепті дамытудың перспективалық жоспарын іске асыру шеңберінде өтті және "Сапалы білім беру "Білімді ұлт" ұлттық жобасының бағыттарының бірін ашады, атап айтқанда оқытудың қауіпсіз және жайлы білім беру ортасын қамтамасыз ету және сараланған білім беруді тиімді пайдалану арқылы бастапқы мүмкіндіктеріне қарамастан, тез өзгеретін әлемде өзін-өзі оқытудың табысы мен тәжірибесін қамтамасыз ететін сапалы білім алудағы оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру. оқытудағы тәсілдер. Практикалық бөлімде пән мұғалімін оқытуда сараланған тәсілді қолдану практикасына шолу жасалды, сонымен қатар пәндік ӘБ топтары көп деңгейлі мәселелерді шешті.
Педагогикалық кеңестің қаулы бөлігін бүкіл ұжым бірауыздан қабылдады.
Екінші сұрақпен педагогикалық ұжым 1 тоқсанның қорытындысын, оқушылардың оқу жетістіктерінің даму деңгейін талқылады. Мектеп оқушыларының бірінші төрттен бір бөлігі жақсы білім сапасымен 51% бітірді, алайда оқушылар мен мұғалімдер үшін әлі де жұмыс істеу керек. Білім сапасын арттыру бойынша іс-шаралар жоспарланып, қаулы қабылданды.
Үшінші мәселе кабинеттерді қарау нәтижелері қаралды. Іс-шара кабинеттердің оқу-материалдық базасының дамуын, оны пайдаланудың тиімділігін, оқушының жеке басын дамытуға бағытталуын, қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз етуді бағалау мақсатында өткізілді. Оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру үшін оңтайлы жағдайлар жасалған үздік кабинеттер анықталды.
* * *
4 ноября 2022 года в КГУ СОШ №9 города Семей был проведен педсовет по теме: «Эффективное использование метода дифференцированного обучения в практике учителя». Наш педсовет проходил в рамках реализации Перспективного плана развития школы и раскрывает одно из направлений национального проекта «Качественное образование «Образованная нация», а именно обеспечение безопасной и комфортной образовательной среды обучения и удовлетворение потребностей учащихся в получении качественного образования, обеспечивающего успех и практику самообучения в быстро меняющемся мире независимо от стартовых возможностей посредством эффективного использования дифференцированного подхода в обучении. В практической части осуществлялся обзор практики использования дифференцированного подхода в обучении учителя-предметника, а также группы предметных МО решали разноуровневые задачи.
Постановляющая часть педсовета была принята всем коллективом единогласно.
Вторым вопросом педколлектив обсудил итоги 1 четверти, уровень развития учебных достижений учащихся. Первую четверть учащихся школы закончили с неплохим качеством знаний 51%, однако и учащимся, и педагогам есть еще над чем поработать. Были запланированы мероприятия по повышению качества знаний и принято постановление.
Третьим вопросом были рассмотрены результаты смотра кабинетов. Мероприятие было проведено с целью оценки развития учебно-материальной базы кабинетов, эффективности ее использования, направленности на развитие личности ученика, обеспечения безопасных условий труда. Были выявлены лучшие кабинеты, в которых созданы оптимальные условия для осуществления учебно-воспитательного процесса.













